18 okt. 2011

Förpackningstisdag



Åååååh, jag vill ha en ny mobiltelefon (läs mobilkamera) nu! I väntan på det leker jag lite och testar på sambons dito. Tog de här med Instagram igårkväll.


Ännu en fin förpackning som han tog hem från Frankrike. Fylld med extremt söt nougat. Söt och snygg, n'est-ce pas? ;)




ENGLISH: Packaging Tuesday! I want a new cell phone now! What I mean is, I want a new cell phone camera now... Until that happens I'm playing around on my boyfriend's phone camera and Instagram. I love it! Also love the French nougat packaging he brought from Montélimar. Sweet as candy!

6 kommentarer:

  1. tänker lite att det ser ut som ansiktskräm :)

    SvaraRadera
  2. förpackningen alltså, men innehållet...mmmm

    SvaraRadera
  3. Och jag tyckte att den hade lite cigarettpaket över sig... Varför tycker jag alltid det? Jag hatar ju cigaretter! Hmm.

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha! jag gillar ciggaretter...tyvärr!

    SvaraRadera
  5. Åh, du ska veta va många fina förpackningar jag ramlar över på mitt jobb (Erikshjälpen). Tänker på dig varenda gång! En gammal alladinask var nog mitt senaste fynd. Finns på bild i mitt senaste blogginlägg! KRAM

    SvaraRadera
  6. Emma: Oh my, det var en fin ask! Man önskar ju att de gjorde en nyutgåva. Bara som en specialutgåva en kort stund i alla fall...?

    Vad roligt att du tänker på mig när du hittar grejer! Jag kan tänka mig att det ramlar in både stort och smått och gott. :)

    SvaraRadera