29 mars 2011

Förpackningstisdag



Och min fråga är: Hur svårt kan det vara att göra lite roligare knäckformsförpackningar? Jag riktar mig till exempel till Toppits.


För en krona och fem öre fick man en glad förpackning, nån gång i tiden.

Och här är ett ställe jag skulle vilja gå på studiebesök hos:


Rolig prislapp även på nästa. Servus!


(Bakgrunderna är försättsbladen från gamla Barndomslandet-band.)

Knäck liners used to come in much happier boxes. Nowadays they mostly look like this. Something ought to be done about that!

5 kommentarer:

  1. Næ men HEJ va fina! kram från København, ett svinigt kallt sådant.

    SvaraRadera
  2. asså jag var bara tvungen att kolla en gång till. så fiiina, sidvyen från den øversta...najs!

    SvaraRadera
  3. men Knus själv...jag e så jävla glad att få vara din bloggkompis:)

    SvaraRadera
  4. The feeling is ömsesidig, min kära Pippilotta!

    SvaraRadera