17 juni 2010

Kärlek på en liten ballong



Oj vad längesen det var! Jag har nästan glömt hur man gör det här... :)

Jag skulle vilja visa lite av det som tagit en massa tid hela våren. På ett hörn har jag varit med och jobbat med Tillsammans, Ikeas jippo på Skeppsbron under Love 2010. Förförra veckan var vi i Stockholm och slutspurtade i dagarna sju och nu är det hela över – för vår del. I ärlighetens namn är jag fortfarande lite trött. ;)

Har inte hunnit gå igenom alla bilder än, men eftersom hela festligheten packas ihop om tre dagar vill jag tipsa alla i Stockholm som inte redan varit där att sticka dit!

En av mina favoritgrejer är ballongposten. Superenkelt! Skriv en hälsning på ett fint kort, häng i ett snöre från en rosa ballong och sen släpps de iväg kl 16.00 varje dag.



Jag skulle så hemskt gärna vilja vara där en dag när klockan slår fyra och de släpps iväg. Kan tänka mig att det är lite magiskt. (Har nån bilder? Skicka gärna!)



Men kolla, idag var det en liten, liten bild på det i Sydsvenskan. Hihi, roligt.

Titta också in i fotobåset. Det finns en kamera som tar bilder och lägger till en massa figurer, lite Japan-inspirerat. Och så kommer bilderna upp på webben direkt. Kul att följa! (Speciellt att se vad väktarna har för sig på småtimmarna..)


----------------------

2 kommentarer:

  1. Åhh, fint-fiiiint! Hade precis som du gärna varit där och sett ett släpp :)

    SvaraRadera
  2. Jag läste...KÄRLEK PÅ EN BALKONG:) inte fel det heller, och jag skulle gärna se att det damp ner en ballong på min balkong. Sweet lord va gött det är att du är här igen!

    SvaraRadera