21 feb. 2010



Det är mycket mönster i huvet just nu. Jag vill ju använda mitt stamp kit till att trycka ett presentpapper så snart som möjligt nämligen.

Letar fram lite inspiration, den här boken köpte jag på ett antikvariat i Hamburg i höstas, för sitt fina omslags skull.

De hade en hel korg full av böcker i samma serie, med helt otroliga omslag.




----------------------
I'm looking for inspiration for a pattern. I want to use the Gocco stamp kit soon, to print wrapping paper.

Got this beautiful patterned book from a second-hand bookshop in Hamburg, Germany. I wish I could have taken every single book of the same series back with me. Gorgeous covers!


4 kommentarer:

  1. hej hej. hittade hit via dosfamily. vilka fina förpackningar du har hittat! jag vill se mer!

    SvaraRadera
  2. Tack, vad roligt! Det ska du få göra, det lovar jag!

    Hittade en fin i fiskaffären häromdagen, som kommer snart.. :)

    SvaraRadera
  3. shit vilka fina böcker. påminner lite om lotta kûhlorns grejer (hur stavar hon nu då?). finfin blogg här :)

    SvaraRadera
  4. itsallvintage: Ja, varför tog man inte med fler hem? Dumsnålt tror jag bestämt. Tack för bloggimangen!

    SvaraRadera